Duit Raya Awal Dengan Shaklee !

Bismillah,
Hye Assalamualaikum semua!

Kurang 10 hari lagi nak masuk Ramadhan, eh makin mendekat pula raya kan? Waktu ni lah ramai orang mula kelam kabut.

Eh nak beli baju raya
Eh duit raya untuk keluarga
Eh tabung duit nak balik raya
Eh untuk kuih raya lagi
Belum tukar langsir dan karpet raya !

Banyak nak pakai duit kan?

Pika nak share sikit pengalaman Pika 8 tahun Shaklee bayar bonus tak pernah missed !

  • Pendapatan kita dengan Shaklee, kita yang boleh tentukan sendiri taw! Kalau kita nak extra RM200, ada caranya. Nak extra RM2,000 bulan ni? Pun ada caranya! We are our own boss💖
  • Selain tu, boleh dapat UNTUNG SECARA KASAR hasil jualan satu barang Shaklee / satu set Shaklee. Contohnya : Jual 1 x Set Puasa Shaklee sebenarnya boleh dapat instant untung RM50 taw. Fuhh. Kalau 1 hari jual 3 x set?
  • Bonus dari Shaklee tak pernah lambat! Always on time. 12/13/14 haribulan pada setiap bulan! So Shaklee biz owner memang ternanti nanti pertengahan bulan! Kalau yang berkerja, boleh ada double income kan? 😊
  • Semua order boleh submit online. Tak perlu keluar modal besar pun untuk dapat bonus besar dari Shaklee! Cukup kita mantapkan diri dengan marketing dan approach prospek yang kita rasa berpotensi untuk mencuba produk Shaklee yang dahpun 30 tahun bertapak di Malaysia ni!
  • Ada modal ke untuk bermula? Cuma perlu bayar RM35, ataupun — kumpul 100 points dalam satu resit, auto waive sajaa RM35 tu! Selepas daftar, boleh terus akses kesemua konten marketing, group support yang kami sediakan tau!
Best ke best sangaaaaaat ?

Paling best is the part — RM35 je dah boleh mula bisnes Shaklee ni. Tak ada renewal fee pun taw. Terus jee boleh godeh godeh website dan orderkan untuk kawan kawan dan keluarga tersayang.

Korang tak perlu risau tau. Komuniti Shaklee ni semua best best dan sangat supportive! Korang boleh refer entri pika sebelum ni kat sini.

Dan Pika nak kongsi juga peluang bisnes dengan Shaklee kepada sesiapa kawan kawan yang berminat untuk berkongsi mengenai manfaat kesihatan dan wellness kepada orang lain. Bulan ni kita ada special programme tau!

Dimana kita memang 1000% support for ramadhan content. Everyday akan ada pengisian dan content yang best yang boleh dijadikan modal untuk korang sharing with prospect !

✅ Content marketing disediakan
✅ Class PERCUMA
✅ One to one coaching AVAILABLE
✅ Group support yang padu !
✅ Sistem yang mudah dan ringkas
✅ Tak perlu buat stock bawah katil
✅ Mentor berpengalaman 8 tahun dalam bisnes Shaklee

Jom PM Pika dan share details, “Pika saya nak duit raya RM1000 bulan ni. Bantu saya!”

InshaaAllah kita buat sama sama! 🔥

P I K A R O S L I

#BlogMegaShaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023 

Comments

Popular Posts