Online Bisnes Yang Terbaik Adalah Shaklee

Assalamualaikum wbt .

Mac 2023 menandakan dah 8 tahun Pika dalam bisnes Shaklee. Ya, bisnes yang sama dalam tempoh 8 tahun. Kalau membesarkan anak, dah masuk darjah 2 ya budaknya.

MashaaAllah.

Rezeki yang terlalu banyak Allah berikan melalui bisnes Shaklee. Perkara yang paling Pika syukurkan ialah apabila bisnes ini, Pika jalankan secara online 100% sejak 2015 lagi. Tak perlu buka kedai, tak perlu bayar staff. Tak perlu pening kepala fikir produk yang bagus dan terbaik.

BISNES ONLINE ADALAH YANG TERBAIK

Tips bagi mereka yang baru mula nak berniaga :
  • Untuk mereka yang baru nak mula berniaga, sangat wajar kalau korang mengambil kira bisnes online ataupun bisnes atas talian sebab ianya mudah untuk diuruskan 
  • Cari bisnes yang mengeluarkan modal yang rendah, tidak perlu melabur sampai beribu dan berpuluh ribu untuk pendaftaran dan sebagainya
  • Cari syarikat yang menyediakan platform laman web yang mudah untuk digunakan oleh penjual dan juga pembeli produk kita nanti
  • Pastikan syarikat ada menyediakan insentif dan pampasan yang lumayan untuk para pengedar / penjualnya
  • Pastikan anda tahu siapakah yang anda ingin follow. Contoh setiap kumpulan perniagaan akan ada ketua, pastikan anda yakin bahawa ketua / kumpulan perniagaan itu boleh membantu anda untuk mencapai target yang anda inginkan dalam perniagaan anda

SHAKLEE ADALAH BISNES ONLINE TERBAIK

Selepas 8 tahun — Pika rasa Shaklee tetap Bisnes Online yang terbaik ! Banyak dah sebenarnya yang Pika dapat dari Shaklee .

#️⃣ BISNES FLEXIBLE DIMANA SAJA

2015 tahun pertama Pika mulakan bisnes Shaklee. Tahun yang sama Pika adalah student tahun akhir kejuruteraan. Sambil bisnes sambil belajar. Alhamdulillah! Sambil belajar sambil kaut income tepi dengan Shaklee — rezeki dari Allah.


#️⃣ SISTEM LAMAN WEB YANG MUDAH

Sistem yang mudah merupakan salah satu faktor kenapa mudah sangat untuk Pika handle bisnes Shaklee. Kadang kadang order datang dari seluruh Malaysia. Shaklee menyediakan platform terbaik untuk para pengedar. Masuk orders, Pika key in sahaja. Shaklee urus semua!

Sambil dalam dewan kuliah pun boleh submit order untuk customer tau. Mudah sangat sangat

#️⃣ WALK IN SHOP PUN ADA !

Syarikat Shaklee turut menyediakan walk in Shop di kawasan tertentu seperti :

  • Shaklee HQ — Sunway Geo Avenue
  • Shaklee KL Branch — Sunway Velocity KL
  • Shaklee Ipoh Branch
  • Shaklee Penang Branch
  • Shaklee Kota Bharu Branch
  • Shaklee Johor Bahru Branch
  • Shaklee Kota Kinabalu Branch
Untuk senarai lengkap berserta no telefon boleh tekan link 
Senarai Branch Shaklee Di Malaysia 📍

#️⃣ INSENTIF CASH 

Antara sebab lain kenapa Pika terjebak dengan Shaklee ni 8 tahun lepas ialah - sebab insentif yang disediakan. Cash Bonus ikut sukaa kita , idaman kita. Tak ada silingnya berapa bonus yang kita mahukan.

Nak RM100 ?
Nak lebih RM500 ?
Nak RM1000 ?
Nak RM5,000?

Nak lebih lebih lagi ?
Semuanya boleh. Just follow requirement dan lead team dengan betul. Buat sungguh sungguh!

#️⃣ INSENTIF KERETA 


Shaklee bagi kereta warna HIJAU ❌

Shaklee bayar kereta idaman SETIAP BULAN ✅


Minima RM550 sebulan. Maksimum …. TIADA. Tinggal buat sahaja sampai jadi. Boleh unlock insentif kereta ini sehingga ke akhir hayat InshaaAllah! Best kan?

Surirumah Beli Kereta 🥲

X70 hasil bisnes Shaklee 💖

#️⃣ INSENTIF PUSING DUNIA DENGAN SHAKLEE 

Pusing Dunia ? YAAAA betul . Salah satu insentif yang menggiurkan ialah peluang untuk PUSING DUNIA PERCUMAA . Pika dah beberapa tahun jalan jalan dengan Shaklee , travel 5 bintang kata orang .

Pergi jalan jalan dengan Shaklee ni hanya perlu fikir OOTD, nak shopping apa sahaja kat sana. Hotel, flight, makan? Semuanya disediakan dengan tahap fasiliti 5 bintang !

Jom throwback trip Switzerland 2022 🌱













Banyak lagi gambar hmm tapi kena buat satu entry khas Switzerland kan? Haha. Trip yang sangat mewah. Tidur hotel RM2000-4000 satu malam. Pengalaman yang paling tak boleh lupa!

#️⃣ PROGRAM ONLINE DAN OFFLINE  

Ada orang takut nak bisnes — takut nak kena pergi event dan kelas setiap minggu. Tak pun sebenarnya. Pika pun dulu buat bisnes memang online.

Kelas pun banyak je yang online ! ✅

So memang memudahkan sangat untuk orang yang sibuk, yang tak sempat, yang terkejar kejar untuk manfaatkan peluang timba ilmu bisnes dengan online sahaja.





Kelas dan program offline pun ada je tau! Memang best sebab boleh jumpa dan bersua muka dengan kawan kawan dan team kita. Kadang kadang tepu juga semua nak online saja

Perlu juga kita turun padang sertai aktiviti kumpulan dan program yang company anjurkan untuk tambah semangat lagi










#️⃣ SUPPORT GROUP DARI SHAKLEE FAMILY

8 tahun dalam bisnes banyak mengajar tentang erti kehidupan. Tak semua best dan tak semuanya happy. Maklumlah — hidup ini pun Allah dah bagitahu siap siap, ianya ujian bagi orang mukmin kan ?

Tapi apa yang buat Pika kekal dan berdiri 8 tahun bersama bisnes Shaklee bukan sebab semata mata dia best & banyak insentif best — tapi sebab ukhwah dan keluarga yang Pika dapat dari bisnes ni .

Pika dapat kakak yang baik, adik2 yang baik, mentor yang baik. Alhamdulillah. Dapat kenal dengan orang orang yang baik ni pun rezeki tau

Mereka semua pun sangat supportive walaupun dari kumpulan perniagaan yang berbeza . But when it comes to shaklee , kita 1 darah ! Green Blood gittewh !

TERINGIN NAK MULA BISNES ONLINE ?

Jom Pika guide korang. Kita open new intake bulan ni tau sehingga lepas raya. Bahan marketing semua kita sediakan.

Boleh tekan link dekat bawah untuk terus whatsapp

Saya nak join bisnes Shaklee ! 🌱

#BlogMegaShaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#ShakleePuncakAlam
#ShakleeBandarTasikPuteri
#ShakleeAlamMegah
#ShakleePutraHeight
#ShakleeUSJ
#ShakleeBandarSunway
#ShakleeKotaKemuning
#ShakleeShahAlam
#SetKecantikanShaklee
#SetKurusShaklee
#SetHamilShaklee
#SetDetoxShaklee
#SetResdungShaklee
#SetRahmahShaklee
#SetPantangShaklee
#SetMenyusuShaklee
#SetJerawatShaklee
#VIVIXShaklee
#RESVShaklee
#ESPShaklee
#VitaminCShaklee
#CollagenPowderShaklee
 

Comments

Popular Posts