Kenapa Supplements Shaklee Terbaik !

Welcome to the next entry of pikarosli ! Untuk entry kali ini , Pika nak share 5 sebab kenapa Pika berani label Shaklee sebagai supplements terbaik di Malaysia ðŸ˜˜


 DIINOVASIKAN SEJAK 100 TAHUN YANG LALU & SUDAH 30 TAHUN BERTAPAK DI MALAYSIA


Dr Forrest C Shaklee ( Founder ) telah berjaya mencipta formulasi multivitamin pertama sejak 100 tahun yang lalu ! Beliau juga percaya dengan falsafah hidup dengan harmoni di samping alam semulajadi - serta sangat komited untuk membantu orang lain untuk ada kehidupan dan kesihatan yang baik .


Selepas 100 tahun — Shaklee masih berada didunia ini yaaa ! And of course dah 30 tahun di Malaysia !


 PRODUK DIJAMIN SELAMAT


Sekarang nii kan dah ada banyaaaak sangat produk supplements dalam pasaran kan ? Untuk memilih satu produk supplements yang baik ialah apabila — ianya DIJANJIKAN SELAMAT UNTUK DIGUNAKAN !


Produk Shaklee

  • Bebas dari bahan tiruan dan bahan kimia yang merbahaya
  • Mematuhi standard keselamatan yang tertinggi
  • Tidak membahayakan persekitaran
  • Bebas gluten
  • Tidak pernah menjalankan ujian keatas haiwan dan bebas dari penganiyaan


Korang bayangkan yaaaa , shaklee sangat komited dari segi keselamatan produk — sehinggakan Shaklee mengendalikan lebih daripada 100,000 ujian kawalan kualiti pada setiap tahun untuk memastikan kualiti dan potensi produk terjamin .


 PRODUK  TERBUKTI TERBAIK , EKSKLUSIF


Produk Shaklee turut disokong oleh lebih daripada 100 paten dan yang sedang dipaten tau ! Betapa eksklusifnyaaa kan ?


Bukan itu sahaja tau , shaklee mempunyai lebih daripada 135 kajian klinikal , kajian saintifik termasuk kajian landmark dan kajian telomere .


Mengambil contoh seperti Kajian Telomere Shaklee  : ia telah dilakukan oleh Dr Elizabeth Blackburn , Pemenang Hadiah Nobel dalam Perubatan pada tahun 2009 , bukan calang calang orang yaa !


Nak tengok lebih lanjut boleh tengok dekat website ini okay — healthresource.shaklee.com


 PRODUK TERBUKTI BERKESAN


Shaklee telah menaja beberapa orang atlet ketika Sukan Rio 2016 . Hasilnya ?


Atlet yang dikuasakan oleh Shaklee telah memenangi 137 pingat emas, perak dan gangsa dalam perlawanan .


Bukan itu sahaja tau — shaklee turut menghasilkan formulasi performance drinks yang istimewa untuk angkasawan NASA ! Fuhhh


 TRUSTED BRANDS ACHIEVER !


Untuk tahun 2021 dan tahun 2022 , Shaklee telah berjaya merangkul Trusted Brand Awards — dalam kategori Supplements ! Hebat kan ?


Trusted Brands Awards ini adalah tanda ukur — bahawa sudah ramai yang mula sedar dan tahu dengan kehadiran produk Shaklee dalam pasaran , dan turut sama menggunakan produk Shaklee yang awesome nih ðŸ˜†


▫️So apa pendapat korang ?


Semua points kat atas ni — kita boleh kata as special points lah . Tapi point yang paling utama — ialah sebab produk Shaklee berkesan pada diri Pika sendiri & pika dah lihat banyak kehidupan yang berjaya disentuh oleh Shaklee


Sebab itulah Pika rasa ianya TERBAIK ðŸ’–

Comments

Popular Posts